Lees hieronder meer over de Klachtenregeling van ZuiderC Kliniek.
Heeft u een klacht?
Soms kan het gebeuren dat u ontevreden bent over de verleende zorg door ZuiderC Kliniek en zit u met een klacht. Hieronder leest u wat u kunt doen als u een probleem heeft. ZuiderC Kliniek gaat graag serieus om met klachten, om zo continu de zorgverlening te kunnen blijven verbeteren.
Hoe nu verder?
Probeer eerst in een persoonlijk gesprek met drs. C.H. Nieuwenhuizen het probleem te bespreken en op te lossen. In veel gevallen kan zo een gesprek heel verhelderend zijn voor beide partijen en kan de arts leren van uw feedback. Geef bij het aanvragen van zo’n gesprek aan dat u een klacht wilt bespreken. Uw klacht wordt hiermee vaak op een voor u bevredigende manier opgelost.
Indien gewenst kunt u een formulier ontvangen waarop u de klacht schriftelijk kunt omschrijven. U kunt dit formulier opvragen door een e-mail te sturen naar info@zuiderckliniek.nl. Wij proberen uw klacht dan binnen een periode van 4 weken naar tevredenheid af te handelen.
Indien u niet direct met drs. C.H. Nieuwenhuizen contact op wil nemen voor het bespreken van de klacht, dan kan dat via onze externe klachtencommissie. Op grond van de nieuwe Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen zorg (de Wkkgz) zijn zorgverleners verplicht zich aan te sluiten bij een erkende Geschilleninstantie en te voorzien in een onafhankelijk klachtenfunctionaris. Drs. C.H. Nieuwenhuizen is aangesloten bij de Geschilleninstantie en onafhankelijk klachtenfunctionarissen van DOKh (www.dokh.nl).
Voorhaven 141
1135 BP Edam
06 38 21 66 00
info@zuiderckliniek.nl
Geopend op maandag, dinsdag en donderdag, op afspraak
BIG registratie: 19912589001